Tüzecske

1514.04.26

Jártam Indiában, és bejártam Afrika egész területét - tanultam harcolni, nyelveket és.. ismerkedtem a vidékkel. Imádom a kultúrát, a színeket, az illatokat.. mindent. A legtöbb nő elbújik, mind fizikailag mind a ruhák által, de engem nem köteleznek ilyesmire, a mesterem is azt mondja, én itt vámpír vagyok, és ha bárki belém kötne, törjem ki a karját.

Így is tettem. Amikor pedig rám támadt az illető, a nyakát szegte. A lovai egy része megszökött, ám maradt egy, aki betörés miatt erősebben volt kikötve.. hát így örököltem meg a lovát, Tüzecskét, egy gyönyörű, aranyszínű mént. A nevet én adtam neki, és leginkább a temperamentuma miatt: felmásztam rá és ledobott, de utána már megbarátkoztunk. Csak azért hoztam el, mert tovább a sivatagban volt dolgom, de.. azt hiszem, ő az, aki miatt végül is megszerettem a lovakat.

akhal-teke.jpg

Akhal-teke, vagy -tekini, kinek hogy tetszik jobban. 

afrika pacik

 
süti beállítások módosítása