Totec

1527.09.12

Log

Az, hogy tartósan délra költöztem, nem jelenti azt, hogy kitiltottak vlna Athénból. Az ilyen.. elízium. Mindegy, atyámat és a barátaimat látogattam meg, mikor is értesültem róla, hogy fogtak egy tömeggyilkost, méghozzá egy aztékot. Nagyon érdekelt, kiféle-miféle, ezért vittem egy kis vért neki.

Már egész jól beszéltem a náhuatlot, szóval a mocskos, űzött tekintetű rabot anyanyelvén szólítottam meg. Rengeteg spanyolt ölt meg arra hivatkozva, hogy népéért áll bosszút, de.. szerintem hasznosabb is lehetett volna, annál, hogy itt várja a halált. A tenni akarása megvolt, így adtam neki vért, és egy kicsit a lelkére is beszéltem.

Kedves fickó amúgy, értelmes, csak türelmesen el kellett magyarázni neki a megváltozott világ hierarchiáját. Utána pedig.. szóltam Denviadonak, hogy van itt egy földijük.

európa menza

 
süti beállítások módosítása